DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Hafta Sonu Sahildeydik...

Derya'nın Güncesi

Salı, Eylül 05, 2006

Hafta Sonu Sahildeydik...


Güneyde yaşamanın en güzel yanlarından biri yaz aylarının diğer bölgelere göre daha uzun olması. Eylül ayının gelmesine rağmen Mersinde hava hala sıcak. Ağustos ayına göre nem oranın biraz daha düşüş var diyebilirim ama hala sıcak:) Cuma günü Amerika'dan ablamlarında gelmesiyle tüm aile hafta sonu sahile gitmeye karar verdik. Bir gün önceden ben resimlerini eklediğim lezzetleri hazırladım. En büyük ablam olan Gülden ablamda hazırlık yapmıştı ve b pazar günü bence Mersin'in en güzel sahili olan Ayaş Kumkuyudaki Neoplis Park Otelin günübirlik piknik alanına gittik. Elmalı kurabiyeri evde unutmamıza rağmen hala yiyecek çok şeyimiz vardı :)) Denizi her zamanki gibi tertemiz , pırıl pırıl ve çarşaf gibiydi.
Tüm aile güzel vakit geçirdik, bol bol yüzdük. Yeni fotoğraf makinemle de güzel fotoğraflar çektim. Onları eklemeye fırsatım olmadı henüz.Bizim için de gelecek haftaya gideceğimiz Antalaya tatilinin bir başlangıcı oldu diyebilirim.... Tarifleri sizlerle daha sonra paylaşacağım.

Özlem ablamal beraber hazırladığımız Kıymalı börek...

Elmalı kurabiye..

Menümüz;
  • Fındıklı klasik kurabiyeler
  • Kıymalı Börek
  • Elmalı kurabiye
  • Talaş böreği
  • Patates salatası
  • Karpuz , Kavun
  • Kahvaltılık yiyecekler

Tarifler en kısa zamanda burada olacaklar :))

9 Yorum:

saat: Eylül 06, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

deryacım tarifler süper görünüyor, hepsinden birar parça aldım ve gidiyom,, sevgiler..

 
saat: Eylül 07, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Deryacım merhaba, ortalardan kaybolunca anlamıştım zaten bir işler karıştırdığını :)) Ailece ne güzel oluyor değil mi sahil dolaşmaları ve piknik serüveni. Anlaşılan senin tatilin yeni başlıyor Antalyalar falan;)
Güzel tatiller diliyorum sana. Bu arada kandilin mübarek olsun.
Görüşürüz.

 
saat: Eylül 07, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Kandiliniz mubarek olsun.

Tuhfe

 
saat: Eylül 09, 2006 , Blogger vintage biscuit dedi ki...

derya yahuuuu döktürmüşsün yine gelmiyeliiiiiiiiiiii
off yaaaa süper
aştın sen kendini farkındasın dimi:))))))
ellerine saglikkkkkkkkkk

 
saat: Eylül 10, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.Fındıklı klasik kurabiyeler çok hoş görünüyorlar.

Ne güzel keşke bizim buralarda sıcak olsa.Donuyorum ben.Havalardan mıdır nedir hastayım üstelik:(

 
saat: Eylül 10, 2006 , Blogger limoncicegi dedi ki...

Ahhh ahh bende Mersinliyim ama biraz daha serinlemeden gelmeyecegim. Tam sahil havasi olmayacak ben geldigimde, ben biraz yagmurlu sahili seviyorum galiba. Onceden uzun yuruyusler yapip, orada kendimi bulurdum. tak kayalarin bitip henuz o zaman temiz olan deniz ile birlestigi yerde .. bak simdiden burnuma iyot kokusu geldi.. fotoda isterim ben ama :)

 
saat: Eylül 20, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Mersinlisiniz sanırım.Kendimi takdim edeyim izmirden sevinç ben.üniversiteyi mersinde okudum.1999 dan 2003 e kadar mersinde bulundun.okul bittikten sonrada bir daha gelmem mümkün olmadı.Her zaman aklımda ve arkadaşlarımı da gçrmek çok istiyorum tekrar fakat işti güçtü derken günler birbirini kovalıyor.yazınızı okurken ve resimlere bakarken biraz olsun hasret giderdim mersinimle.çünkü mersin benim doğduğum yerden sonraki memleketim diyorum.sizlere iyi tatiller ,hoşçakalın.

 
saat: Ağustos 09, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

Derya hanım blogunuzu incelerken aramakta olduğum bir şeye rastladım.Lütfen bana bu ''maple Syrup'' ı türkiyede bulabileceğim adresleri bildirebilirmisiniz?

Çok tşk,başarılar..


Mail adresim:rvgat@hotmail.com

 
saat: Ağustos 22, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. elinize sağlık.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape