DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Tatile Gidiyorum....

Derya'nın Güncesi

Salı, Eylül 12, 2006

Tatile Gidiyorum....


Biliyorum biraz geç ama bu zamana kaldı tatilimiz. Sanırım daha da iyi oldu. Daha sakin bir tatil yapacağız. Üç kız kardeşlerimle beraber Antalya da güzel vakit geçireceğiz. Bu gün akşam yola çıkıyoruz. Sizlere Mersin sahillerinden birkaç resim bırakıyorum. Dönüşte görüşmek üzere :)))

Ayaş Kumkuyu sahili....

Kızkalesi...

Ayaş Kumkuyu sahii...
">Link

1 Yorum:

saat: Eylül 13, 2006 , Blogger Tijen dedi ki...

Derya'cigim
www.iskenderiye.com sitesinin alt sitesi olan www.gurme.net haziran 2005’ten beri sitelerimizde yazdigimiz tüm yazi ve resimleri (bir bes on degil çogumuzun. Sen de buna dahilsin!) oldugu gibi sitesine kopyaliyor ve bunu daha çok okur çekmek, dolayisiyla daha çok reklam almak için yapiyor. Bunu tesadüfen farkettim ve hemen sitemde duyurdum. İstersen www.mutfaktazen.blogspot.com da ayrintilar var. Sikayetimi info@iskenderiye.com adresine bildirdim, yazdigim mektubun örnegini de bir önceki yazimda verdim. Lütfen hem sitelerimizde yeni birer yaziyla (otomatik olarak alindigina göre bu yazilar da kendi sitelerinde çikacak ve kendi hirsizliklarini kendi sitelerinde duyurmalarini saglayacaktir) durumu bildirelim, hem de ilk gününden itibaren tüm yazilarimizin sitelerinden çikarilmalarini isteyelim. Destegin için tesekkürler,
Tijen
(Okurlarimizdan ricam yukarida verdigim info ile baslayan internet adresine sizlerin de sikayetlerinizi iletmeniz. Ben tüm site sahiplerine ulasamayabilirim ama ne kadar kalabalik olursak o kadar güçlü oluruz.)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape