DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: YİNE HIRSIZLIK VAR!!!

Derya'nın Güncesi

Perşembe, Eylül 21, 2006

YİNE HIRSIZLIK VAR!!!


(resmi Dilek'in(Dİlek'ce) sitesinden aldım. )

Herkese Merhaba ,
Tatilden yeni döndüm. Dolayısıyla kendimi çok iyi hissediyor ve 6 gündür internetten uzak kalınca hemen sitemi kontrol etmek istiyordum. Sitemi açınca Sevgili Tijen Hanımın üzücü yorumunu gördüm.Benim ve birçok blog arkadaşlarımızın bütün emeklerini 2005 yılından bu yana izinsiz olarak kullanan www.iskenderiye.com adlı sitenin alt sitesi olan gurme.net adlı siteden beni haberdar etmek istemiş. Çok teşekkür ediyorum Tijen hanım!!! İnternete günlerdir kullanamadığım için biraz geç haberim oldu. Gurme.net adlı siteye şuanda girelemiyor ama ben info@iskenderiye.com adlı adrese şikayetimi hemen bildirdim. Umarım en kısa zamanda özürlerini dileyip tüm yemektariflerini sitelerinden kaldırılar!!!!
Aşağıya tijen hanımın u konuyl ailgili yazısını olduğu gibi ekliyorum.

"Sayın İskenderiye.com kitap satış sitesi sorumlusu,
Bir kaç gün önce sitenizin alt sitesi olarak görünen www.gurme.net adlı sitede ben dahil yemek blog'u sahibi onlarca arkadaşımızın sitelerinde yayınladıkları tüm yazı ve resimlerin 2005 yılı Haziran ayından beri kopyalanarak sitenizde yayınlandığını farkettik ve şikayetlerimizi size ve reklamlarınızı yayınlayan google.com'a bildirdik. Henüz sizden bir yanıt alabilmiş değiliz. Şimdilik sitelerimizden yazı ve resim alımını durdurdunuz. Ancak şu anda ekranda çıkan yazı ve resimler ile arşivinizdeki tüm yazılarımızın da çıkarılmasını istiyoruz. Siz bunu yapana kadar tüm kitap okurlarını, yayınelerini ve basını bu konudan haberdar etmeye devam edeceğiz.
Farkındayız ki bunu reklam almak için yapıyorsunuz ancak bizim emeğimizi bizden izin almadan ve utanmazca kullanıyorsunuz. Bilmem hiç okudunuz mu ancak sitelerimizde bazen sevinçlerimizi, acılarımızı, üzüntülerimizi, tatillerimizi de paylaşıyoruz. Siz ise adı 'gurme' olan bir sitede bunları yayınlama hakkını kendinizde buluyorsunuz. Sizden özür istemek hakkımızdır ve özürlerinizle birlikte taleplerimizi yerine getirmenizi bekliyoruz. Birer kitap dostu ve emekçi olarak bu isteğimizi dikkate alıp gerekli işlemleri en kısa zamanda yapmanız dileğiyle."
TİJEN İNALTONG.

4 Yorum:

saat: Eylül 23, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bazı yazılarınızda gerçekten eleştiri olayının dozunu kaçırıyorsunuz.
Bunu gerçek hayatta , daha ciddi bir ortamda yapmış olsanız emin olun maddi manevi çok zararlı çıkardınız.

Bu yazıyı lütfen okuyun.

Turkay DARCAN

 
saat: Eylül 23, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Turkay Darcan: Siz olsanız kendi emeğinizin izinsiz kullanılmasına sessiz kalır mıydınız? Biz blogcular olarak eleştiri yapamadık sadece şikayetimizi bildirdik!!Sessiz kalıp bizler üzerinden kazanç sağlamalarını bekleyecek değildik !

 
saat: Ekim 11, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

deryacım artık bunlar aklanmaz, yazık sadece acıyorum(kişilere) bu ülkemde olan bu tarz olaylara, emek çalmak nasıl bir duygu acaba bunlar için, utansınlar ya,

 
saat: Ekim 11, 2006 , Blogger vintage biscuit dedi ki...

hala devam ediyorlarmi ?

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape