DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Uzun Aradan Sonra Yine Burdayım...

Derya'nın Güncesi

Pazar, Ekim 15, 2006

Uzun Aradan Sonra Yine Burdayım...


Herkese Merhaba... Uzun aradan sonra yeniden blogumla ilgilenebilmek ne kadar güzelll :) Neredeyse 1 ay olacak yeni bir yazı yazmayalı. Özlemişim!! Kendimi savunabileceğim bir mazeretim var elbette. Hayatımda bazı değişiklikler oldu. Eylül ayında Antalaya da kız kardeşlerimle tatildeydik biliyorsunuz. Döndüğümüzün sonrasında güzel bir haber aldım. Üniversiteyi kazandım!!! Artık Çağ üniversitesinde öğrenciyim:)Neyseki çok şanslıyım Kendi şehrimizdeyim ve ailemle birlikte, onların desteğiyle bereberim.Okul tüm haftamı ve vaktimi alıyor. Dolayısıyla blogumla eskisi kadar ilgilenemesemde bırakmayı asla düşünmüyorum. Vaktim oldukça blogları gezmeye ve yorumlar bırakmaya çalışıyorum. Bu arada beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan arkadaşlarıma da çok ama çok teşekkür ediyorum. Arkadaşlar Mersin'den güzel yemekleri haberleri sizlerle sık olamasa da paylaşmaya devam edeceğim:) Bu arada yemek pişirmeyi ne kadar özlediğimi anlatamam! Okula kayıt işlemleri, alışma dönemi derken hiç mutfağa giremedim ve bunun eksikliğini ne kadar çok hissettim anlatamam. Meğer sandığımdanda çok seviyormuşum mutfakta olmayı. Bugün pazar olduğu için kızkardeşimle beraber bir italyan makarnası pişirdik. En kısa zamanda resmini ve tarifini sizlerle paylaşacağım. Şimdilik benden bu kadar , yazmaya devam edeceğim. Görüşmek üzere..... :)

7 Yorum:

saat: Ekim 16, 2006 , Blogger Meral dedi ki...

Tebrik ederim Derya. Üniversiteyi kazanmana çok sevindim. Çok başarılı olacağına eminim.
Sevgiler

 
saat: Ekim 17, 2006 , Blogger Bocuruk dedi ki...

Tebrikler ve başarılar. Üniversite hayatını çok sevmiştim. Zaman çabuk geçiyor. Keyfini çıkararak okumanı ve başarılı olmanı dilerim :)

 
saat: Ekim 17, 2006 , Blogger Nezaket dedi ki...

Deryacigim tebrikler cok sevindim. hangi bolume basladin. Allah zihin acikligi versin...

 
saat: Ekim 19, 2006 , Blogger Hatice dedi ki...

tebrikler Derya, bu çok güzel bir haber, başarılar dilerim...
sevgiler...

 
saat: Ekim 19, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Meral, bocuruk, Nezaket ve Hatice güzel yorularınız için çok teşekkür ederim :) Sevgiler
Derya

 
saat: Ekim 20, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Deryacım tekrar tebrik ediyorum seni, umarım üniversiteyide başarıyla bitirirsin. Blogunu arada ziyaret et, bizi unutma emi :))

 
saat: Ekim 21, 2006 , Blogger SEDA dedi ki...

hayırlı olsun okulun,başarılar dilerim.

seda
tarifname.blogspot.com

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape