DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Hafta Sonu...

Derya'nın Güncesi

Çarşamba, Aralık 13, 2006

Hafta Sonu...


Geçen hafta sonu cumartesi günü için üniversiteden arkadaşlarla Mersin de bir öğrenci evinde oturan arkadaşımızin evinde toplanmak için sözleşmiştik. Adana'dan gelen arkadaşlarımız olduğu için sabah kahvaltıda buluştuk. Ben sabah istayondan Esin, Didem, Pırıl,Turgut ve Berkant'ı aldım ve arkadasimizin evine doğru yola çıktık. Ev merkezden uzakta sahil tarafında olduğu için yolda giderken herkes çok acıkmaya başladı. Neyseki eve ulaştığımızda hepimiz için güzel bir kahvaltı hazırlanmıştı bile . Gerçekten resimde de görüldüğü gibi bir erkekten beklemediğim kadar güzel ve itinalı bir kahvaltı hazırlamıştı.
Daha sonra sevgili Berkant öğlene doğru bize çok güzel çiğ köfte yoğurmaya başladı. Yalnız fotoğrafını çekmeye fırsatım olmadı. Ekstra olarak ben, fındıklı ve çikolatalı kek ve mahlepli kurabiyeler yaptım. Didemciğim de havuçlu tatlı ,peynirli börek (böreğin yarıdan fazlası yolda gelirken tükenmişti arkadaşlar) ve rus salatası yapmıştı.Ama maalesef bu güzel lezzetlerin resmini çekmeye fırsatım olmadı.

Akşam üzeri hava çok serin değildi ve hep birlikte sahilde biraz yürüdük. Birlikte resim çekildik. Hepimiz çok güzel ve eğlenceli bir hafta sonu geçirdik. Final sınavlarımız başlamadan tekrar toplanmaya kara verdik...

15 Yorum:

saat: Aralık 14, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

cnm arkadsm sıten cok guzel olmus sakın yazmayı bırakma biliyosn bana cok lazım olcak cnm cumartesı gunu cok guzeldı sıtene koyduguna cok sewındm bızı unutmadn.nese arkadasım bu yola bas koydn lutfen dewamını getırr...

 
saat: Aralık 23, 2006 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Iyi hafta sonlari dilegiyle.

 
saat: Ocak 05, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

ÇOK SEVİYORUM BÖYLE ARKADAŞLARIN BİRBİRİNE GİDİP GELMESİNİ, UMARIM HEP ARKADAŞLARINIZLA BİRLİKTE OLURSUNUZ VE BÖYLE MASALARDA YERENİZİ ALIRSINIZ .:) SEVGİLER.

 
saat: Ocak 05, 2007 , Blogger Unknown dedi ki...

sevgili yildiz,
bende arkadaslarimla vakit gecirmeyi cok seviyorum, ozellikle cok deger verdigim arkadaslarimla. guzel dilegin icin tesekkurler:)

 
saat: Ocak 09, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

abicim o kahvaltı da ne öyle. domatesler bitirdi beni...
ahhh ahhhh....

 
saat: Ocak 13, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba,

ne güzel bir kahvaltı sofrası :) afiyet olsun ..

Finallerinizde başarılar diliyorum.

sevgilerle

 
saat: Ocak 23, 2007 , Blogger Serpilce dedi ki...

Sevgili Darya,
Ne kadar güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamış arkadaşınız.ellerine sağlık sizlerede afiyet olsun.
Sınavlarında şimdiden başarılar dilerim.
Sevgiyle kal.

 
saat: Ocak 24, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım çok hoş bir sofra olmuş....arkadaşlarınızla hep birlikte olmanız dileğiyle....

http://leziz.blogcu.com

 
saat: Şubat 06, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

Selam Derya,

Turizm ve Otelcilik lisesi mezunu musun?

 
saat: Şubat 06, 2007 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Gurol
Evet Turizm ve otelcilik lisesinden mezunum.
Derya.

 
saat: Şubat 06, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

O zaman aynı liseden mezunuz ;)

 
saat: Şubat 09, 2007 , Blogger Jale dedi ki...

Merhaba,gecenlerde bloglari gozden gecirirken rastladim blogunuza.Ilk etapta gozume carpan Mersinli olusunuzdu.Ben de bir akdenizli olarak (Adanaliyim ve tum yazlarimiz yillardir Mersin'de gecerdi)yakinlik hissettim hemen.Turkiye'den uzak olupta boyle ortak paydalarda bulusunca insan daha bir mutlu oluyor.
Kahvalti sofrasini ve ogrencilik muhabbetini da yakalayinca universite yillarim aklima geldi birden.Arkadasinizin ellerine saglik,guzel bir ziyafet vermis anlasilan.Blogunuzu da siteme ekledim(sormadim ama).Ben de yeniyim bu arada.Paylasacagimiz cok seyler olacagindan suphem yok.Tesekkur ederim paylasimlar icin.

 
saat: Şubat 09, 2007 , Blogger Unknown dedi ki...

Merhaba Sevgili Jale,
o kadar guzel yorumlar yazmissinki hepsini kiz kardeslerimle birlikte okurken cok keyf aldik ve kendi adima sevindim. Benim Kiz kardesimde America da yasiyor, o nedenle hasret nedir ondan dolayi biliyoruz. Buraya sik sik geliyor, ozellikle her geldiginde Adana Kebap yemek yapilacaklar listesinin basinda geliyor:)Seni tanidigima cok sevindim:)sik sik blogunu ziyaret edecegim. beni de bloguna ekledigin icin cok tesekkurler.

 
saat: Nisan 24, 2008 , Anonymous Adsız dedi ki...

Selamlar
Kısır tarifi ararken rastladim sayfanıza,bir de ne goreyim ben yaslarda hemserimsiniz,mersin'in tantunisini,sikmasini gorunce agzim sulandi:)ben de ankara'da isletme egitimi alip burda da evlendim,memleketime hasretim anlicaginiz,esimin seyahatlerini firsat bulup oglumuda alir gelirim bazen,her seyinden bol bol yer giderim
simdi de aksama ne yapsam diye dusunurken tantuniden kendimi alamiyorum,ellerinize saglik,sevgiler

 
saat: Nisan 24, 2008 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili hemşerim, Güzel yorumunbeni çok mutlu etti. Teşekkürler... Afiyet olsun bu arada :)
Derya

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape