DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Georgetown da 2AMYSPIZZA da Aksam Yemegi

Derya'nın Güncesi

Pazar, Ağustos 26, 2007

Georgetown da 2AMYSPIZZA da Aksam Yemegi

Merhaba uzun bir vize alma macerasindan sonra nihayet Amerika icin vize alip kiz kardesimi ziyaret etmeye gelebildim. 9 gundur Amerikadayim. Kiz kardesim ve onun esiyle birlikte vakit gecirebildigim cok mutluyum. 7 yildir evliler ve ilk kez evlerine gelebilme sansi elde ettim. Nedeni tabiki hic sebepsiz vize alamamakti. Ama buna da sukur herseyin bir zamani vardir derler. Buna cok inaniyorum.

Tabiki baska bir ulkede olunca farkli lezzetler denemeye firsatiniz cok oluyor. Bende geldigim gunden beri hergun farkli bir lezzet deniyorum. Ama ne yazikki digerlerini bloga koyma sansim olmadi. Dun aksam Washington DC nin merkezinde Georgetownda Italyan pizza restoranti 2AMYSPIZZA ya gittik.Kiz kardesim ve esi daha once denedikleri cin guzel ldugunu soylediler. Restoranta vardigimizda cok kalabalikti ,oturacak bir tek masa bile yoktu. O kadar cok sevilen ve populer bir yer oldugu insanlarin restorantin disinda sira beklemesinden belliydi. Bizde iceriye girip hemen kapinin onunde musterileri iceri kabul eden bayana ismimizi yazdirdik ve bize yaklasik 45 dakika bekleyebilecegimizi soyledi. Dikkatimi ceken kapidaki bayan herkese beklemeleri gerektigini soyledi ama hic kimse vazgecip gitmedi. Sanirim buranin pizzalari bagimlilik yapiyor diye dusundum. Yaklasik 30 dk bekledik ve sonra iceriye girdik. Giris yemegi icin yukariya resmini ekledigim soganli ve karabiberli kalamar salatasi (squid dalad with pepers and onion ) siparis verdik. Gercekten cok lezzetliydi.


Pizza olarak ben icinde sarimsak, Kapari, maydanoz, aci biber, midye ve parmesan peynirli Vongola Pizza siparis verdim. Goruntusu kadar lezzetide istah aciciydi. Her zaman pizza yedigimde midemde mutlaka bir rahatsizlik hissederdim ama bu sefer hic boyle birsey olmadi. Sanirim bu pizzanin hamurundan kaynaklanan bir sey.


Kizkardesimin siparis ettigi pizza ise icerisinde domates sosu, brokoli, taze mozeralla , sarimsak, ancuez hamsi ve aci biberli Puttanesca Pizza idi. kardesim ve ben her iki lezzetide tatmak icin pizzalarimizi paylastik. Puteeanesca pizzada lezzetliydi icindeki ancuezlerin lezzetide guzeldi.

Kardesimin eside domatesli , taze mozerellali uzerinde proscuitto ve peperoni (italyan sosi) olan Two Amys pizza siprais verdi. Guzel bir aksam yemiginden sonra disari ciktigimizda yagmur yagiyordu. Gun boyu bunaltan sicaktan sonra yagmur rahatlamamizi sagladi.
restorantin ikinci katindaki sarap raflari.

4 Yorum:

saat: Eylül 02, 2007 , Blogger Tijen dedi ki...

Sevgili Derya,
Bugün gecikmiş işleri yapma günü. Linkleri güncelliyorum ve günceni de ekledim sonunda. İyi gezmeler.

 
saat: Eylül 03, 2007 , Blogger Unknown dedi ki...

Tesekkurler Tijen ablacim
Benimde yapmam gereken bir is linkleri guncellemek :)
Derya.

 
saat: Eylül 04, 2007 , Blogger ruchan dedi ki...

Oh ne güzel , pizzalar harika görünüyor.. İyi eğlenceler..
Sevgilerimle:)

 
saat: Şubat 01, 2012 , Anonymous Yemek tarifi dedi ki...

evet harika görünüyor . okurken bile insanın canı cekiyor , resimlere bakmak yeterli :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape