DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: SOĞUK YOĞURT ÇOBASI

Derya'nın Güncesi

Salı, Eylül 20, 2005

SOĞUK YOĞURT ÇOBASI



Yoğurt çorbası benim çok hoşuma gider çünkü hem hafif hem de lezzetli. Yapımı da kolay.Yaz aylarında sıcak olduğu için pek çorba içilmez ama bu çorba yaz için uygun.
MALZEMELER:
  • 250 döğme
  • 1/2 kg yoğurt
  • 2 çorba kaşığı zeytin yağı
  • 5 - 6 diş sarımsak
  • kırmızı biber, tuz, kuru nane

HAZIRLANMASI:

  • Döğmeyi haşlayıp süzün. Yoğurt ile beraber geniş bir kabın içine alın.
  • Zeytin yağını tuzu,dövülmüş sarımsakları ve kırmızıbiberi ekleyip karıştırın.
  • Yoğurdun biraz daha sıvı olmasını isterseniz biraz su ilave edebilirsiniz ve ya çorbanın içine buz da atabilirsiniz.

4 Yorum:

saat: Eylül 21, 2005 , Blogger Meral dedi ki...

Merhaba Derya
Sitene ne güzel tarifler eklemişsin en son ziyaretimden beri.
http://elifcesizden.blogspot.com/ diye bi siteye girdim bu sabah bi baktım papatya yüzüğün yapılışını anlatmış hemen sen geldin aklıma. Dedim Derya ya söyleyim bu siteyi ben yayınlayamadım bari böyle yardımcı olayım.
Bu arada mailine yazayım dedim baştan hata verdi onu da söyleyeyim bi bak.

 
saat: Eylül 21, 2005 , Blogger Meral dedi ki...

Ya Derya siz arkadaşsınız galiba bu Elifçe site yazarıyla hı :-)

 
saat: Eylül 21, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Merehaba Meral teşekkür ederim. Evet Elifce ile tanışıyoruz. Ben senin toparladığın tariften kalpli yüzüğü yaptım bile çok ta güzel oldu. Aslında burda yayınlamak istediğim kendi yaptığım bir çok takılarım ve yüzüklerim var ama kameramın çözünürlüğünden dolayı resimler ayrıntılı görükmüyor. Daha sonra koyacağım inşallah onlarıda.

 
saat: Ağustos 20, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape