DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Domates ve Kabak dolması...

Derya'nın Güncesi

Çarşamba, Ekim 12, 2005

Domates ve Kabak dolması...




Dün akşam en büyük ablamlar iftara yemeğe geldiler. Annemde bu güzel gözüken dolmaları yaptı. Gerçekten nefis oldular. Resimlerini çekince daha da bir hoşuma gitti:))O nedenle bütün çektiğim resimleri biraz fazlada olsa buraya eklemek istedim. Güzel bir sunum yapmak için balkonda yetiştirdiğimiz mis kokulu fesleğenlerle süsledim. Renkleri ne güzel canlı canlı. Tarifini uzun uzun yazmıyorum çünkü daha önce yazdığım lahana sarması tarifinin iç malzemesinin aynısı bu dolmalar içinde geçerli. Kabakların içini dolma oyacağıyla çıkarıp iç harçtan koyuyorsunuz. Zaten eminim bir çoğunuz biliyordur tarifini.
Amerika daki ablam ve eşide çok severler dolmayı. Özellikle ablamın eşi domates dolmasını çok sever. Keşke onlarda burada olsalardı. Gerçi onları en son 2,5 ay önce gördük ama insan özlüyor işte:)


5 Yorum:

saat: Ekim 13, 2005 , Blogger nagice dedi ki...

ay ..süperler..eline sağlık.bayılırım dolmaya...

 
saat: Ekim 13, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Nagihan Merhaba ilk yorumu sen yaptın hemde gecenin bu vaktinde çok teşekkürler:))

 
saat: Ekim 13, 2005 , Blogger aysenceyiz dedi ki...

selam, siteni münevver ablanın sitesinde gördüm. güzel bir blog olmuş, ellerine sağlık. yemeklerde çok nefis görünüyor. oruçlu oruçluda daha iştah açıyor :)

 
saat: Ekim 14, 2005 , Blogger nagice dedi ki...

derya şal örnekleri için mailin gerekli.bana mail at istersen,istersen sana cevap olarak linklerin ekledim o na bir bak

 
saat: Ağustos 20, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape