DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Hindistan Cevizli Kurabiyeler

Derya'nın Güncesi

Pazartesi, Ekim 03, 2005

Hindistan Cevizli Kurabiyeler


hindistan cevizli kurabiyeler Posted by Picasa
Herkese merhaba, Bugün haftanın ilk günü umarım gününüz ve haftanız sevgi dolu ve güzel geçer. Diğer blogları neler yapmışlar neler, yazmışlar diye gezerken beğendiğim tarifler vardı. Dün bu tarfiflerden 2 sini denedim. Ama bugün www.yesiminmutfagi.blogspot.com dan görüp çok hoşuma giden kurabiyeleri yazıyorum. Aslında uzun zamandır güzel bir hindistan cevizli kurabiye tarifi arıyordum. Sonunda buldum:) Çok güzel oldu. Fırında kabardılar ve hafif pembe kızardılar . Hemen fotoğraflarını çekmek istedim. Annemin çeyizlik kaneviçeli masa örtüsünün üzerine koydum ve çektim.Evde herkes çok beğendi. Sevgili Yeşim tarifin çok güzel.
MALZEMELER:
  • 1,5 çay bardağı hindistan cevizi(1 bardağı hamura,kalan kısmı da kurabiyenin üstü için kullanılıyor)
  • 250gr margarin ( ben 1 su bardağı zeytinyağı kullandım)
  • 5 Yemek kaşığı pudra şekeri
  • 2 yumurta(2.sinin sarısı hamura,akı kurabiyelerin üstü için kullanılıyor)
  • Aldığı kadar un
  • Kabartma tozu
  • Vanilya

HAZIRLANMASI:

  • Bütün malzemeler kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar yoğurulur. Daha sonra hamurdan bezeler koparılıp elde yuvarlanır ve önce yumurta akına daha sonra hindistan cevizine batırılır. 200 derecede ısıtılmış fırında kurabiyelerin üstü pembeleşene kadar pişirilir.

NOT: Ben tariftekinden daha fazla hindistan cevizi kullandım.

5 Yorum:

saat: Ekim 03, 2005 , Anonymous Adsız dedi ki...

ellerine sağlık sevgili Derya mis gibi hindistan cevizi kokan bu kurabiyelere bayılırım .eh size afiyet olsun.sevgiler..

 
saat: Ekim 03, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Teşekkürler gerçekten mis gibi kokuyordu.

 
saat: Ekim 20, 2005 , Blogger Yesim dedi ki...

Derya,ellerine sağlık. Blogunu ilk defa gördüm,sayfanın altlarına doğru ilerlerken adımı görünce hem şaşırdım hem de beğenip yapmana çok sevindim.Ellerine sağlık,güzel görünüyorlar...

 
saat: Ağustos 20, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

 
saat: Ocak 08, 2012 , Blogger Sinan dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape