DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Ne kadar Sanalsınız?

Derya'nın Güncesi

Pazar, Kasım 13, 2005

Ne kadar Sanalsınız?


Merhaba Arkadaşlar, Beni sevgili Tuhfe " NE KADAR SANALSINIZ?" sorusu için, sevgili Pınar da mutfağımı sizlerle paylaşmam için sobelemiş , her ikisine de çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bu benim ilk kez sobelenmem:) sevgili pınar digital makinam olmadığı için hemen fotoğraf çekip sizlerle paylaşamayacağım için maalesef mutfağımı sizlerle paylaşamıyacağım:( Biraz ertelemiş olucam yani:( Hadi bakalım ne kadar sanalım aşağıdaki sorularla anlayalım...

1.Günde ortalama kaç saat internettesiniz?

3 ile 5 saat arası...

2. Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz? (Hangisi)

Evet. MSN ve Yahoo Messenger kullanıyorum...

3. Kaç tane mail adresiniz var?

3 tane mail adresim var...

4. Sizinle bütünleşen bir nickname'iniz var mı?

var...

5. internet ortamında tanışıp, gerçek yaşamınızda pekişen arkadaşlıklarınız varmı?

var ama henüz yüzyüze görüşme fırsatımız olmadı ama öyleymiş gibi samimiyiz.

6. İnternet üzerinden alış veriş yapıyor musunuz?

şuanda kadar sadece 1 kez yaptım...

7. Lütfen şu iki cümleciği iki saniye düşünüp aklınıza ilk gelen cümleciği yazın;

"ya internet olmasaydı"... Evet, ben bunu kendime sık sık soruyorum , hatta en son dün akşam ablama sordum ne yapardık diye. O da bilmiyorum vallahi internet yokken bu boşluğu neyle kapattığımızı dedi. Ama gerçekten interneti güzel şeyler için kullandığınız zaman çok güzel şeyler elde ediyorsunuz. Mesela bir blog oluşturup bir anda hiç tanımadığınız insanlarla arkadaş oluyorsunuz:) bu çok güzel bişey. Ayrıca hergün messengerımı açıp Amerika'daki ablamla konuşmasak olmaz heralde... Örneğin cumartesi günü Mersin genelinde adsl tamiratı vardı ve akşam üstüne kadar bağlanamdık internete. gerçekten açıp sayfama ve maillerime bakamadığım için çok sabırsızlandım:)

Evet ben ilk kez birilerini sobeleyeceğim, Çok heyecan verici :)) eğer kabul ederlerse sevgili

  • Elifce
  • ve

  • Hobikeyfi ( burcu) yu
  • sobeliyor.

    2 Yorum:

    saat: Kasım 13, 2005 , Blogger Tuhfe dedi ki...

    Teşekkürler Sevgili Derya. Benim de arkadaşlarım var onlarla yüz yüze görüşmek mümkün olmadı ama gönül gözüyle görüyoruz birbirimizi.

    sevgiler.

     
    saat: Temmuz 14, 2009 , Anonymous ziza dedi ki...

    Ben tam bir bilgisayarkolikim :)

     

    Yorum Gönder

    Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    << Ana Sayfa

    Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape