DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Saç örgülü Atkı

Derya'nın Güncesi

Çarşamba, Kasım 30, 2005

Saç örgülü Atkı


Bu atkıyı ben geçen kış yapmıştım ama hiç kullanmamıştım. Ördüm ve yaz hemen gelince kaldırmıştım. Halada kullanamadım çünkü havalar burda güzel gidiyor , bu kadar kalın şeyler giymeye henüz ihtiyaç duymuyoruz:)
Ben biraz atıkının enini geniş başlamışım biraz şal gibi olmuş ama tam değil. Düz örgü yaptım ve ortasınada saç örgüsü yaptım. Bu da yrı bir hava verdi atıkıya. Ayrıca atkının yünü bebe yününden çok yumuşak , kullanırken hiç rahatsız etmiyor. Aslında rengi pembe ama burda kırmızı göründü , sanırım kamera rengini farklı gösterdi:)Ben örgü örmeyi çok seviyorum, benim için terapi oluyor. Örgü örerken tamamen kafamdaki olumlu olumsuz herşeyi unutuveriyorum, bu da insanı bir an olsun rahatlatıyor. Bu yılda evdeki yünlerden hemen bişeyler örmeye başladım bile.

Buda yakında yakından ayrıntılı görüntüsü.

6 Yorum:

saat: Kasım 30, 2005 , Blogger nagice dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık.kalın da görünüyor.tam buralara göre.daha başlamadı ama edirne inanılmaz soğuk olur..

 
saat: Kasım 30, 2005 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Derya,
ziyaretine ve güzel sözlerine teşekkür ederim, her zaman beklerim.
Fon müziği olarak senin hangi tür müziği yeğlediğini bilmiyorum, ben klasik müziği yeğliyorum. Sevdiğin tür bir müziği seçip www.altavista.com'dan "midi" dosyası olarak indirmen gerekir. Ardından bu "midi" dosyasını kendine bir geocity adresi alıp oraya yüklemen ve daha sonra blogeer'ının template sayfasına eklemen gerekir. Benim klasik müzik indirdiğim sitelerin adresleri; http://www.classicalarchives.com/ ve http://www.classical.net/music/links/midiarch.html.
Sevgiyle kal

 
saat: Kasım 30, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Teşekkür edrim Nagihan, evet biraz kalın ve sıcak tutuyor....

Sennur, bende teşekkür ederim siteme gelmişsin ve yorum bırakmışsın :) müziği açıkladığın için de teşekkür ederim. Yapmaya çalışacağım, Bende klasik müziği seviyorum sana ondan sordum zaten :)

 
saat: Aralık 01, 2005 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Elleríne saglik Derya.Sac orgusu modelini ve kirmizi rengi severim. Bu gidisle ben de elime bir orgu alacagim, en son olarak minik kirmizi bir ponco ormustum.

Sevgiler.

 
saat: Aralık 01, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Tuhfe saç örgsü herşeye güzel yakışıyor, bende canlı renkeler i çok seviyorum ondna bu rengi seçtim


Burcu sanada çok teşekkür ederim....

 
saat: Ağustos 15, 2008 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape