DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Sanki Gerçek Gibiler....

Derya'nın Güncesi

Pazartesi, Kasım 28, 2005

Sanki Gerçek Gibiler....


Şimdi bu şeker şeyler de ne?diyeceksiniz Biliyorum: ) Biraz yemeklere ara veriyim dedim... Bu güzel bebekler benim Amerikada yaşayan Elif ablamın bebekleri. Geçen günlerde bana resimlerini yollamıştı. Tabiki bunlar oyunca bebekler ama görünüşleri çok tatlı ve sanki gerçek gibiler hatta doğum sertifikaları ve isimleri bile var. Ben ve bütün kardeşlerim ne kadar büyümüş olsakta hala oyuncakları çok seviyoruz. Benimde saçları uzun sarışın mavi gözlü çok tatlı bir bebeğim var , onu da daha sonra sizlere gösteririm.:) Sizlere üstteki resimden soldan sağa doğru isimlerini sayıyım:) Sammy, Moli, Elizabeth Genevice, Lana Alessandra ve küçük ayıcık Papi. Umarım ablamın en kısa zamanda bunlardan bir tane gerçeği olur ve doyasıya severiz.
Bu şeker bebekler için sizin düşünceleriniz neler ;))

Elizabeth ve Lana.....

Ablam ve bebekler...

7 Yorum:

saat: Kasım 30, 2005 , Blogger akçahan dedi ki...

Derya bebeklerin şirin ama sen daha şirinsin bana göre canım.Kurabiyen çok hoş görünüyor.Sevgiler.

 
saat: Kasım 30, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Semanur, teşekkür ederim, Yalnız resimdeki ben değilim benim ablam :)

 
saat: Aralık 01, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Ya evet Burcu ne olacak bu halimiz, daha da fazla almayı istiyorum:) Bir ev dolusu kadar nerdeyse:)Ayrıca ablamdakiler bu kadarla sınırlı değil bir sürü var :)) Diğer ablamında küçük çapt abir Barbie koleksiyonu var...

 
saat: Şubat 25, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

bebekler çok şeker kızım bayıldı...

 
saat: Şubat 27, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Teşekkürler sevgili Gülay bende çok seviyorum onları.Ayrıca sitemi ziyaret ettiğin için de çok saol.Sevgiler
Derya...

 
saat: Temmuz 30, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

Şans eseri bu bloga girdim ve yaptıklarını çok beğendim gerçekten büyük bir takdiri hak ediyorsun:) Bu bebekleri görünce aklıma üniversitede yaptığım sunumum geldi bu bebeklerin adı cabage patch kids ve bu bebekler orda çok popüler hepsinin doğum sertifikası filan var çok tatlılar:)çok şanslısın:)

 
saat: Ağustos 03, 2007 , Blogger Unknown dedi ki...

İsimsiz ,
yorumun için teşekkürler. Evet bu bebkler cabage patch kids . Bayılıyorum ben bu bebeklere. Okuldaki sunumun bu bebkler üzerine miydi senin?

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape