DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Mezuniyet Çantam...

Derya'nın Güncesi

Cumartesi, Aralık 03, 2005

Mezuniyet Çantam...


Resimdeki çanta annemin 3 yıl önceki lise mezuniyetimde giyeceğim kıyafet için ördüğü çantam. Giyeceğim elbise lila rengiydi ama o renge uygun bir çanta bulamamıştık. Siyah çanta kullanmak istemiştim ama elbiseye uygun olmayacağını düşünmüştüm. Ben ve ablam bir tuhafiyede lila rengi ve içinde parlaklıklar olan ipi görmüştük ve elbiseye çok uygun olacağını düşünüp çantayı işlemeye kara verdik. Annem hemen işlemişti, sanırım ilk önce tığ ile çantanın büyüklüğü kadar zincir çekip daha sonra aralara iki şer kez batırıp dolgu yapmıştı. Küçük bir çanta oldu, tam akşamları kullanmak için uygun ve değişik bir çanta :) hem benim içinde lise mezuniyet partisinden bir hatıra olarak kaldı. O günden sonra hiç kullanmadım ama hala saklıyorum.
Bu resimde çantanın ipinin parlaklığı daha çok görünüyor. yandaki resimdekide benim resmim ve mezuniyet partimdeki elbisem:)

13 Yorum:

saat: Aralık 03, 2005 , Blogger pınar dedi ki...

derya çanta şık olmuş gerçekten ve elbisenle de uyumlu. sen de çok güzel çıkmışsın:)

 
saat: Aralık 03, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Saol pınarcım, senide gördüm pançonla çok tatlısın... :)

 
saat: Aralık 05, 2005 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Sevgili Derya maaşallah çok güzelsin. Çantan da çok güzel olmuş.

Sevgiler.

 
saat: Aralık 05, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Tuhfe:) çok naziksin.O senin güzelliğindir...

 
saat: Aralık 06, 2005 , Anonymous Adsız dedi ki...

Deryacım sende çantanda çok şıksınız....

 
saat: Aralık 07, 2005 , Blogger b. dedi ki...

etrafta pek rastlanmayan bir çanta görmektense, rastlamak istediklerimi görmek daha güzel :)

 
saat: Aralık 09, 2005 , Blogger Tijen dedi ki...

el yapimi çanta ne güzel!
ben de lisedeyken kendi kendime çantalar diker, üzerini de islerdim.. ne günlermis!
ellerine saglik anneciginin.
tijen

 
saat: Aralık 11, 2005 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Derya,
İyiki ziyaretime gelmişsin, yoksa seni ve bloğunu tanıyamıyacaktım.
Ne hoş bir genç kızsın, maaşallah...
Bloğon da çok güzel. Seninle yaşıt, pizza, mantı, hamburger canlısı bir oğlum var. Senin pizzadan çok sık yapıyorum, üzerine acisso da döküyorum.
Sevgiyle kal.

 
saat: Aralık 11, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler sennur hanım, Bloğumu beğenmenizede çok sevindim. sizinki kadar güzel olmasada iyi sayılır...

 
saat: Aralık 12, 2005 , Blogger arg dedi ki...

gusel site, gusel kız, gusel canta, gusel tarifler....:D

 
saat: Aralık 12, 2005 , Blogger Unknown dedi ki...

yorumun için teşkkürler Arg...

 
saat: Şubat 25, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

çanta modelleri araştırıyordum birden burayı buldum çantanız çok şık sevgiler....

 
saat: Eylül 16, 2007 , Anonymous Adsız dedi ki...

güzel tarifler çok beğendim

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape