DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Aşure

Derya'nın Güncesi

Çarşamba, Şubat 22, 2006

Aşure


Merhabalar, bu aralar sitemi çok ihmat ediyorum. Aslında çok özlüyorum yeni tarifler yazmayı, alışkanlık yaptı bana sanırım blogger:) Dün sabah annemle beraber aşure yaptık. Aşureyi çok seven biri olarak her yapıldığında ve birileri dağıttığında ilk tadına bakan ben olurdum ama bu sefer ilk kez pişirmesiylede ilgilendim. Aşureyi pişirmek gerçekten zahmetli ve bir o kadarda sevap bir iş sanırım çok sabır istiyor.Annem karşı komşumuzun alt tarafta resimlerini gördüğünüz devasa büyüklükteki tenceresini ödünç istedi:) çünkü dağıtmak için miktarını fazla tuttuk. Pişirme sonunda bir sürü aşuremiz oldu , kaselere koyduk Özlem ablamda dağıtmasına yardım etti. Tarifini daha sonra yazacağım çünkü annem herşeyi elinin alıştığı gibi ya da göz kararı yaptığı için tarifi kafamda biraz toparlamalıyım. Annem tüm yemekleri göz kararıyla yapar alışkanlıktan:) Sizlerle bir an önce aşureyi paylaşmakiçin ilk önce resimlerini koymak istedim.... :)

2 Yorum:

saat: Ağustos 23, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. elinize sağlık.

 
saat: Ocak 08, 2012 , Blogger Sinan dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape