DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Merhaba...

Derya'nın Güncesi

Çarşamba, Mart 29, 2006

Merhaba...

Merhabalar tam 8 gündür sayfamla hiç ilgilenemdim, yeni şeyler ekleyemedim. Annem rahatsızdı. Bir ameliyat geçirdi , sürekli hastaneye gidip gelmekten bilgisayarımı kullanmaya pek vaktim kalmıyordu. Neyseki annem 5 gün hastanede kaldıktan sonra şuanda evde ve sağlıklı. Beş gün içinde o kadar farklı hastalıklara sahip olan insanları gördüm ve çok üzüldüm.Allah herkese sağlık versin diyorum, hastalıkla uğraşmak gerçekten çok zor bir şey. herhangi bir nedenden dolayı ne zaman hastaneye gitsem etrafımdakilerin sorunlarını ,hastalıklarını öğrendiğimde onlara daha çok üzülüyorum(Özelliklede hasta çocukları gördüğümde).

Bugün herkesin bildiği gibi güneş tutulması gerçekleşti. Muhteşem bir doğa olayıydı. Mersin de tam olarak tutulma yaşanmadı ama güneşe baktığımızda değişikliği farkedebildik (çıplak gözle bakamdık)ve havada kararma oldu.Tubitak'ın sayfasından okuduğuma göre Mersin de %97.1 oranında örtülme yaşanmış.Bir dahaki güneş tutulması 2081 yılında olacakmış, tabi ben o zamana kadar yaşarsam tam 103 yaşında olurum. O kadar yaşayacağımıda hiç sanmıyorum:)

11 Yorum:

saat: Mart 30, 2006 , Blogger Meral dedi ki...

Merhaba Derya. Annene çok geçmişler olsun. Seni çok iyi anlıyorum çünkü benim de annem de bu hafta küçük bi operasyon geçirdi.Allahım bütün hastalara acil şifalar versin

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Teşekkürler Meral, sizede büyük geçmiş olsun.Sağlık olmadan hiçbirşeyin tadı olmuyor. Teşekkürler.
Derya...

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger nagice dedi ki...

CANIM ANNENE ÇOK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.EN YAKIN ZAMNANDA SAĞLIĞINA KAVUŞUR İNŞALLAH..

 
saat: Mart 30, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Allah herkese sağlık versin. Bu arada bloguma gelmişsin, ben seninkine aylar önce geldim ve aynı şehirde olduğumuzu söylemiştim, sanırım o yorumumu göremedin.. neyse.... Tekrar geçmiş olsun. Görüşmek üzere..

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Nagihan, iyi dileğin çok teşekkürler. İnşallah yakında daha iyi olacak annem.

Pembeli o yorumunu görmüştüm ve ondan sonra siteni ziyaret ettim bir çok kez ama yorum bırakamamıştım. Sanada çok teşekkür ederim.
Derya...

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger Elifce dedi ki...

Deryacığım inan çok üzüldüm:( umarım şimdi daha iyidir.Anneciğine acil şifalar dilerim,ellerinden öperim.
Sevgili Derya bende, eşimin memleketine yani Manisa Salihliye gitmiştim.Orda zamanı değerlendirip bayağı site için birşeyler çektim.O sevinçle döndüm ama anneciğim meğer çok hastaymış ve beli tutulmuş kımıldıyamıyormuş.Bana telefonda hiç belli etmiyordu ki günüm güzel geçsin diye canım annem.Neyseki Allaha çok şükür biraz iyi her gün yanındayım ve ona bakıyor.Onunla ilgilenmeye çalışıyorum.Anlıycağın onlara bişey olduğunda hiç birşeyden zevk almıyor insan yapası gelmiyor.Canım sende annene iyi bak tabikide kendini ve bizleri ihmal etmeden bye

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger pınar dedi ki...

derya çok geçmiş olsun.inşallah şimdi daha iyidir annen.
acil şifalar.

 
saat: Mart 30, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Elif,samimi sözlerin için çok teşekkürler,annem iyi şimdi. Biz onun herşeyiyle ilgileniyoruz. sağolsun annemde hepimizeden hayır dualarını eksik etmiyor. iyiki 6 tane kızım olmuş diyor:)Senin annenene de çok geçmiş olsun,bende annenin ellerinden öpüyorum. bel tutulması çok zordur biliyorum.Bir an önce iyileşir inşallah. Annelerin canı pekti bir yerleri ağrısa bile ağrıyor demezler:)

Sevgili Pınar, sana da çok teşeşkürler yorumunla yanımda olduğun için:)
Derya...

 
saat: Mart 31, 2006 , Blogger Zeynep M. TÖRE dedi ki...

annene acil sifalar canim,
gecmis olsun.

 
saat: Mart 31, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

teşekkürler sevgili Zeynep
Derya...

 
saat: Nisan 03, 2006 , Blogger Hatice dedi ki...

derya anneciğine çok geçmiş olsun, Allah şifalar versin.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape