DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Tavuklu salata

Derya'nın Güncesi

Perşembe, Mart 16, 2006

Tavuklu salata

Canım çok fazla yemek yemek istemediğinde ya da ağır yemekler yerine hafif tatlar yemek istediğimde hemen aklıma salata yapmak gelir. Bir kaç gün öncede ablamlar ve ben ne yapsak diye düşünürken benim aklıma, hem yapımı kolay hem de hafif olduğu için salata yapmak geldi. Onlar içerde odada başka şeylerle uğraşırarken ben mutfakta hemen salatayı yapıverdim ve herkese ikram ettim . Hmmm nefis olmuştu gerçekten ve çok doyurucuydu. Şuanda yazı yazarken resmine her defasında bakıp çok nefis diyorum:) Hazırlanışına gelince aslında tam bir tarifi yok. içerisine hangi yeşilliği koymak isterseniz koyabilirsiniz. Ben biraz tavuğun bonfile kısmını ince parçalar şeklinde doğradım ve 1 çorba kaşığı yağda kızarttım. İsterseniz grill de de yapılabilir. Sonra marulları elimde parçalara ayrıdım, maydanoz, mor lahana, havuç rendesi, limon suyu zeytinyağı ve çok az tuz ekleyip hepsini harmanladım. En son yeşilliklerin üzerinede tavuk parçalarını ve dilimlenmiş domatesleri dizdim... Hmmmm görüntüsü de tadı da çok güzel oldu. Bence sizde deneyin..... Afiyet olsun... :)


3 Yorum:

saat: Mart 20, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ben de salataların bütün çeşitlerine bayılırım.Özellikle diyet yaptığım zamanlarda bu tarz tavuklu salatalar imdadıma yetişir.Hem az kalorili,hem de çok lezzetli..Elinize sağlık.

 
saat: Mart 20, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Banu ve Ece teşekkürler, gerçekten diyet yaparken çok ideal oluyor butür salatalar çünkü çok tok tutuyor. Derya...

 
saat: Ağustos 22, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. elinize sağlık.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape