DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Zeynep Casalini konseri.

Derya'nın Güncesi

Cuma, Mayıs 05, 2006

Zeynep Casalini konseri.


Bir kaç gündür sitemi güncelleyemedim ama bir konser izlenimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. .Dün akşam Mersin üniversitesi'nin kültür şenliği kapsamında yaptığı Zeynep Casalini konserine kardeşlerimle ve birkaç arkadaşımızla berbaber gittik. Zeynep Casalini yi ilk kez dinleme şansım oldu. Gerçekten çok güçlü bir sesi var. Dinleyenleri bu anlamda çok memnun etti. Zeynep Casalini'nin canlı performansını izledikten sonra gerçek yorumcu diyebileceğimiz sayılı insanlardan birisi olduğuna karar verdim. Bunun yanında çok sempatik, sevimli ve canı yakın konuşmalarıylada izleyenleri çok eğlendirdi. Kendi şarkılarını (Duvar şarkısı en sevdiklerimden biri), Sezen Aksu , Zerrin Özer ve Levent yüksel şarkılarını mükemmel seslendirdi. Bu konserler sanırım bir kaç gün daha devam edecek.
(Not: üstteki resmi Mersin üniversitesinin internet sitesinden aldım ,alttaki resim ise bana ait)

3 Yorum:

saat: Mayıs 16, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

öncelilikle çalışmanızdan dolayı sizi kutlarım.
çok güzel bi site yapmışsınız.
www.altinsis.com bu siteyi de ben yapmaya çalışıyorum ama çook eksiği var :)))
email / msn : bayramkeser@hotmail.com
sizinle paslaşmak isterim.

 
saat: Mayıs 17, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Bayram bey, sitemi ziyaret ettiğiniz için çok teşekkürler.Bende siziN sitenizi ziyaret ettim gayet iyi,benimde çok eksiğim var:)Lokantanıza daha önce hiç gitmemiştim. mutlaka birgün geleceğim. Teşekkürler..
DERYA...

 
saat: Eylül 18, 2006 , Anonymous Adsız dedi ki...

keşke kendi resimlerinide koysaydın o zaman daha güzel olurdu blogun...
panic-aytunc at hotmail dat com

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape