DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Macaron

Derya'nın Güncesi

Pazartesi, Nisan 14, 2008

Macaron


Uzun bir aradan sonra yeniden bloğuma yazı yazıyorum! Bu arada ne kadar özlemişim bununda farkına varıyorum :) Üniversiteye başlamadan önce hergün yeni bişeyler yapıp bloğuma koymalıyım duygusuyla dergiler, yemek kitapları, doğaçlama denemeler yapıp duruyordum. Halen aynı duygularımı taşıyorum ama bir günün yorgunluğu eve dönünce kendini hissettiriyor ve buna yeniliyorum. Biliyorum bu bir bahane değil !! :) Artık tüm arkadaşlarım ne oldu blogunu bıraktın mı diye arıyorlar, mesaj gönderiyorlar. Bende bırakmadım hiç bırakırmıyım diyorum :) Çok fazla güncellenmemesine rağmen sitemi sık sık ziyaret edip yorum yazanlara çok teşekkür ediyorum.
Bu arada resimdekiler kızkardeşimin Paris seyahati sırasında benim için getirdiği macaronlar. Tabi buraya gelene kadar biraz görüntü olarak hafifi zedelenmişler ama tatları nefissssti ...

12 Yorum:

saat: Nisan 14, 2008 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
saat: Nisan 19, 2008 , Blogger fatoş ile esoş dedi ki...

çok güzel görünüyo.ne kadar güzel amerikaya felan gitmişin benimde hayellerimden birisidir yurtdışına gitmek ama nasip olmadı yaşımda küçük olduğundan bu biraz imkansız benim için ama ilerde inş bende giderim.sana üniversite hayattında başrılar dilerim.bu arada blogunda çok hoş.

 
saat: Eylül 18, 2008 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
saat: Ocak 02, 2009 , Blogger tuana dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
saat: Ocak 02, 2009 , Blogger tuana dedi ki...

deryacığım öncelikle siten çok güzel ve hergün ziyaret ettiğim sitelerden.yani senin anlıycan sık.kul.ekledim.teşekkür ederim.senin yardımına ihtiyacım var.kimseye güvenemedim.bende internetten nasıl para kazanırım.bilgi verirmisin.veya hangi adresten.anlatırmısın

 
saat: Ocak 02, 2009 , Blogger Unknown dedi ki...

Berika tuana cok oncelikle cok tesekkur ederim. Sitede paylastiklarim yardimci oluyorsa ne mutlu bana:) Yalniz ben bunu para kazanmak icin yapmiyorum sadece bu bir hobi, yemek yapmayi cok sevdigim icin.Acikcasi hic bilgim yok sordugun soru hakkinda.Sende boyle bir blog edinebilirsin blogger.com dan. Eger biraz para kazanmak istiyorsan google adsense den reklam ekleyebilirsin bloguna. insanlar o reklamlara her tikladiginda para kazanmis olursun ama oyle cok buyuk miktarlar degil.umarim yardim edebilmisimdir.
Derya.

 
saat: Ocak 03, 2009 , Anonymous Adsız dedi ki...

vişneli kek tarifinizi denedim.nefis oldu.artık tüm taifler sizden ~~ yapması bizden
çok teşekkürler ellerinize sağ

 
saat: Ağustos 23, 2009 , Blogger engin dedi ki...

merhaba derya hanım yemek kültürüne bu kadar meraklı olmanız çok güzel birşey:)bende özel bir yatta cheff aşcıyım ve yazılarını okuyunca takipcisi olacağım dedim kendimce:)bu arada elimde ahtopot köftesi ve kalamar sosu var ve kesinlikle paylaşılmalılar:)eğer ilgilenirseniz seve seve yazarım:)kolay gelsin.

 
saat: Ağustos 23, 2009 , Blogger Unknown dedi ki...

Engin bey sitemin takipcisi oldugunuz icin cok tesekkurler, ayrica bir ascinin takipci olmasi beni cok mutlu etti, ben sadece cok amatorce elimden geldigince biseyler yapmaya calisiyorum.ayrica cok sevinirim tariflerinizi paylasirsaniz, neden olmasin...ozellikle kalamar cok severek yedigim bir deniz urunudur, onun icin guzel bir sos tarifi almak cok guzel olur...

 
saat: Ağustos 22, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. elinize sağlık.

 
saat: Şubat 01, 2012 , Anonymous yemek tarifi dedi ki...

hmmm cok guzel gorunuyor

 
saat: Aralık 28, 2014 , Blogger seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape