DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Derya'nın Güncesi: Doğumgünü pastası...

Derya'nın Güncesi

Salı, Şubat 28, 2006

Doğumgünü pastası...

Bugün ablamı Amerikaya yolcu ettik. Tam bir aydır Türkiyedeydi. Uzun bir tatil olarak görünebilir ama bize çok kısa geldi:( Birlikte bol bol iyi vakit geçirmeye çalıştık. Kavuşmalar çok güzel ama ayrılıklar , geriye dönüşler olmasa diyeceğim :( ama herkesin hayatı farklı farklı yerlerde ablamınki de uzaklarda. Geçen hafta 19 şubatta Gülseren ablamın 21 şubatta Elif ablamın doğum günüydü. Birbirine çok yakın tarihler olduğu için ikisini birlikte kuladık. Resimdeki pastayı da ben yaptım üzerine de ikisinin isimlerini yazdım:) Böylece ablam geri dönmeden doğumgününüde kutlamış olduk.
Pastanın yapımı çok pratik oldu kekini Çikolatalı pastanın kekinden yaptım sadece içine reçel koymadım. Kremasını ise dr. oetker'in vanilyalı cream ole pudinginden hazırladım. Keki ortadan ikiye kesip kremanın yarısını kekin ortasına kalanını da üzerine ve kenarlarına yaydım. üzerinede kakao serptim. Çok nefis oldu. Vanilyalı crem olenin tadi çok güzeldi. Bir gece buzdolabında kalınca daha lezzetli oldu.
Kekin üzerindeki isinleri yazabilmek için ; beyaz kağıda ismin harflerini yazıp kestim. Sonra kekin üzerine bastırmadan kağıtları koydum ve üzerine kakao yu serptim . Serptikten sonra kağıtları yavaşça kaldırdım.

8 Yorum:

saat: Şubat 28, 2006 , Blogger akçahan dedi ki...

Sevgili Derya, ayrılıklar zor elbette, ama kavuşmanıngüzelliğini hatırlayıp sabretmekten başka çaremiz yok. Biz de farklı yerlerde yaşayan bir aileyiz.Zor ama ne yapalım, Allah ölüm-zulüm vermesin deyip teselli olmaya çalışıyoruz. Pastan çok hoş gözüküyor, ellerine sağlık.

 
saat: Mart 01, 2006 , Blogger Serpilce dedi ki...

Sevgili Derya,
Allah kavuştursun,Ayrıca doğum günlerinde kutlu olsun.Pastanda harika olmuş.ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

 
saat: Mart 01, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Akçahan sana katılıyorum ayrılılar da güzel ,kavuşmalar da yeterki Allah başka dertler vermesin. İnternet sayesinde uzaktaki sevdiklerimizle görüşebiliyoruz değil mi bu da güzel :)Teşekkürler.

N.E.Y çok teşşekürler.

Serpilce sana da çok teşekkür ederim.

 
saat: Mart 02, 2006 , Blogger Nezaket dedi ki...

Deryacigim,
Allah kavustursun.. Dogum gunlerini ablan uzaklara gitmeden once kutlamaniz cok guzel olmus. Nice guzel, birlikte yillar gecirmeniz dilegimle

 
saat: Mart 02, 2006 , Blogger Sibel dedi ki...

Allah kavuştursun Deryacım, annem "yerlerinde sağolsunlar" der hep, ben de öyle diyeyim. Pasta da nefis olmuştur eminim, ellerine sağlık.

 
saat: Mart 02, 2006 , Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Nezaket ve Banu, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim:)

Sevgili Sibel aynı sözü benim annemde hep söyler:) Teşekkürler.
Derya...

 
saat: Ağustos 23, 2011 , Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. elinize sağlık.

 
saat: Ekim 10, 2011 , Anonymous Tijen dedi ki...

Canım seni ve bloğunu çok sevdim.Alah harkeze senin gibi hayırlı becerikli evatlar nasip etsin.Ben ne yazıkki yeni keşfettim.Eski tarih olmasına rağmen hemen hemen hepsini okudum.Çok tatlısın.Alah yüzünü güldürsün inşaallah.

Tijen

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Locations of visitors to this page Page copy protected against web site content infringement by Copyscape